#громадськемісце Немає потреби: у Миколаєві відмовилися від будівництва «японського мосту» #миколаїв #mykolaiv

Немає потреби: у Миколаєві відмовилися від будівництва «японського мосту»

У Миколаєві знову зірвалася реалізація проєкту з будівництва мосту, який дозволив би транзитному транспорту об’їжджати місто. Служба відновлення та розвитку інфраструктури відмінила тендер.

Про це стало відомо з системи електронних закупівель Prozorro, передає Nikcenter.

Друга спроба пошуку підрядника, який би взявся за будівництво багатостраждального мосту, знову не увінчалася успіхом. Служба відновлення та розвитку інфраструктури вдруге оголосила тендер 30 січня 2024 року вартістю 2,29 мільярда гривень. Кінцевий строк подання пропозицій встановили до 7 лютого.

За умовами тендеру планувалося будівництво транспортної розв’язки у різних рівнях на примиканні мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві до автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (км121+360).

Дві компанії подали свої пропозиції на участь в тендері – ТОВ «Автомагістраль-Південь» та Консорціум «Євротрансміст». Служба відновлення та розвитку інфраструктури Миколаївщини обрала переможцем ТОВ «Автомагістраль-Південь».

Однак, несподівано 3 травня Служба прийняла рішення про відміну торгів. Причиною вказали – відсутність потреби в закупівлі товарів, робіт та послуг. Ще у листопаді 2023 року в Державному агентстві відновлення та розвитку інфраструктури були більш оптимістично налаштовані щодо будівництва автошляху в обхід Миколаєва. У відомстві запевняли, що найближчим часом проведуть детальне обстеження стану мостів та які заходи потрібно провести для їх реконструкції й ремонту.

Зазначимо, журналісти Nikcenter розповідали як проходила перша спроба оголошення тендеру на будівництво транспортної розв’язки на місці примикання мостового переходу через Південний Буг до автодороги М-14 Одеса-Мелітополь на ділянці 121+360 км.

У тендері взяли участь три компанії: ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» та створений за місяць до тендеру консорціум «Євротрансміст». Однак Служба відновлення інфраструктури відхилила усі три пропозиції. «Автомагістраль-Південь», один із фаворитів дорожніх тендерів у масштабі країни, надав неправильну банківську гарантію,  а «Сучасна транспортна інфраструктура» подала інформацію про наявну техніку із помилками.

За законом «Про публічні закупівлі», в разі відхилення усіх пропозицій тендер визнається таким, що не відбувся.

ДЖЕРЕЛО